Najljepši zatvor na svijetu

Boka mi podmeće nejutra

Maskirana u jutra

A obećavala je mnogo

Poput majstora u prodavanju magle

Ulične svirače

Japanske studente

Konfete

Visoke mladiće

Ribu na maslinovom ulju

Vijence suvih smokava

So

Ja od svega imam samo so

Tamo gdje ne treba

Boka me laže ljudi

Boka mi kiši

Boka mi se ruga

Kaže ja sam kriva

Kada crno bijeli ljudi navuku šarena odijela

Šarenilo ima kratak rok trajanja

Boka kaže, to si u horoskopu

Nesrećna

Ništa što vino ne bi moglo srediti

Lažem

Boka mi je obećala sve što sam ikada htjela

A ja i dalje živote imam samo u pdf. formatu

 

 

Kotor, zima ’14.

 

 

kotor

 

 

Leave a Reply

