Pusti me

Dopusti mi da na vrhu svoje cigarete vidim uzarenu zvijezdu
Dopusti mi da u mraku svoje sobe mislim da si pravi
Pusti me jos malo

Dopusti da u ocima svog dzelata pronadjem toplinu
U njegovim rukama samilost
U njegovoj proslosti opravdanje
Pusti me
Pusti me jos malo

Dozvoli da u prolaznicima zamišljam prijatelje
U travkama odgovore
U rukama zagrljaje
Baš onima što se ne šire
(Nema veze)

Dozvoli da udarim glavom u zid
Moja prolazi kroz zidove
Zidovi su samo zvezdana prasina uzidana u okove
Poput mene
I tebe

Dozvoli mi da vjerujem
Da oživim grumen sna
Da u mašne uvežem svoja rebra
Svetlucave i mekane
Kao duša
Jer ko zna da li dušu imam

Pusti me da budem vila na trotoaru
Odkud ti jebote znaš da vile ne hodaju trotoarom
Nikad me nisi vidio u šumi
Ne znaš ništa o meni
Pusti me

(Sanjala bih još malo)

 

Kotor, maj ’16.

 

12936679_1041047372610385_7715850185655262873_n

Leave a Reply

